VLINDERKRACHT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
VLINDERKRACHT

een veilige plek voor vrouwen om hun hart uit te storten, om advies te vragen, om eventjes terecht te kunnen met hun verhaal of problemen, een lichtpuntje


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Welkom - uitleg over Vlinderkracht-forum

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Welkom - uitleg over Vlinderkracht-forum Empty Welkom - uitleg over Vlinderkracht-forum di aug 31, 2021 12:27 pm

Vlinderkracht


Admin

Welkom bij het Vlinderkracht-forum!

Ik heb dit forum opgericht om een veilige en vertrouwde plek te maken voor vrouwen om terecht te kunnen met hun verhaal, problemen, uitdagingen.

Ik ben een aantal jaren geleden door een emotioneel uitdagende periode gegaan.  Ik sloot me af van vrienden en familie en de stap naar een psycholoog, coach of therapeut was op dat moment te groot.

Een plek waar je (anoniem) terecht kan met je verhaal, gewoon eens om je hart te luchten, om alles even van je af te schrijven, om herkenning en misschien zelfs advies te krijgen, kan al heel veel doen.  Het kan je moed en kracht geven.  Het kan je inzichten geven.  Het kan je even opluchten.  Het kan een lichtpuntje zijn in een donkere tijd.

Hartelijk welkom en deel je verhaal, problemen, uitdagingen, ...  Weet dat je nooit alleen bent!

Heel veel liefs,

Vlinderkracht  Welkom - uitleg over Vlinderkracht-forum 2764

https://vlinderkracht.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum